نیکان ماکو

فرماندار پلدشت :

رضا محمدزاده | سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ق.ظ

            

شهرک صنعتی                         
                                                                                    

شهرک صنعتی شهرستان پلدشت آماده سرمایه‌گذاری می‌شود                            

نیکان ماکو : فرماندار پلدشت گفت: عملیات احداث شهرک صنعتی پلدشت در حال اجرا بوده و امید است پس از بهره‌برداری آماده سرمایه‌گذاری در بخش صنعت باشد.

اکبر عبدالله‌نژاد در گفت‌و‌گو با تسنیم  به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان پلدشت اشاره و اظهار داشت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان منحصر به فرد است که از جمله آن می‌توان به قرارگیری در محدوده منطقه آزاد ماکو، برخورداری از اراضی وسیع و مستعد کشاورزی، ایستگاه‌های پمپاژ و سدهای مخزنی اشاره کرد.

وی مرز رسمی با جمهوری خود مختار نخجوان و تفرجگاه ساحلی ارس را از دیگر ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه سرمایه‌گذاری در پلدشت عنوان و بیان کرد: از دیگر این ظرفیت‌ها شهرک صنعتی است که عملیات احداث آن در حال اجرا بوده و امید است پس از بهره‌برداری آماده سرمایه‌گذاری در بخش صنعت باشد.

فرماندار پلدشت به اقداماتی که از سوی فرمانداری این شهرستان برای جذب سرمایه‌گذار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو واقع شده است و فرآیند هرگونه واگذاری طرح از طریق سازمان منطقه آزاد ماکو است بنابراین کلیه متقاضیان و سرمایه‌گذاران برای گذراندن مراحل قانونی به سازمان مذکور معرفی می‌شوند.

عبدالله‌نژاد مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری در این شهرستان را متذکر شد و افزود: از اصلی‌ترین موانع موجود در بخش سرمایه‌گذاری کمبود آب مورد نیاز و بروکراسی‌های اداری است.

وی به اهمیت سرمایه‌گذاری در شهرستان پلدشت اشاره و تصریح کرد: با توجه به وجود استعداد قوی منطقه در زمینه سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه‌گذار به ویژه در بخش کشاورزی علاوه بر اینکه شاهد رونق و توسعه اقتصادی منطقه می‌شویم مشکل اشتغال تعداد زیادی از بیکاران منطقه نیز حل می‌شود.

فرماندار پلدشت میزان اشتغالزایی از ناحیه سرمایه‌گذاری در این منطقه را غیر قابل برآورد خواند و گفت: در این امر ظرفیت اشتغال‌آفرینی هر سرمایه‌گذار تاثیرگذار بوده و ارائه آمار دقیق بعد از مشخص شدن حجم سرمایه‌گذاری و نوع آن میسر می‌شود.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی