نیکان ماکو

مدیر کل جدید گمرک بازرگان معرفی شد

رضا محمدزاده | پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

نیکان ماکو :

به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ; پیش از ظهر امروز در مراسمی مدیر کل جدید گمرک بازرگان با حضور " نادری " معاون فنی و امور گمرکی رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران ، فرماندار ، امام جمعه ،نماینده مردم ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو ، مسئولین ادارات و جمعی و از تجار و بازرگانان معرفی شد.
" نادری " معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در این مراسم به برنامه های گمرک ایران در سال جاری اشاره کرد و گفت : تکمیل سامانه اظهار از راه دورو اتصال آن به واحدهای نظارتی درون سازمان گمرک واجرای پنجره واحد مجازی و فیزیکی در گمرک برای بهبود فضای کسب وکار، ابلاغ اسکن نمودن کالا با ایکس ری برای پرهیز از بازرسی های مکرر کم کردن گمرکات اختصاصی از برنامه های جدید گمرک ایران در سال جاری است .
وی همچنین افزود :  آمادگی داریم در هر زمینه ای که برای گمرک  ایران مقدور باشد با منطقه آزاد ماکو همکاری نماییم .
محمد علی پور نماینده مردم شهرستانهای ماکو چالدران شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم بر راه اندازی سریع انبارهای عمومی برای تخلیه و بارگیری در مرز بازرگان ، شروع فعالیت شهرک صنعتی بر اساس قوانین منطقه آزاد ماکو و راه اندازی و ایجاد پایانه صادراتی در بازرگان تاکید کرد و گفت : لازم است مسئولان کمرک بر اساس قانون و با خوش رفتاری و سهل گیری با مردم برخورد نمایند .
حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو دیگر نیز در این مراسم راه اندازی مدیریت واحد در گمرک بازرگان ، ایجاد لاینهای جدید برای تسریع در ورود و خروج کامیونها از مرز بازرگان و یکسان سازی قوانین گمرک را از خواسته های اصلی مردم منطقه بر شمرد .
در ادامه این مراسم فروزان مدیر عامل منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه با کمک گمرک بازرگان  منطقه آزاد ماکو سریع تر رشد و توسعه خواهد یافت گفت : گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین گمرک زمینی کشورنقش اساسی در رشد و توسعه این منطقه دارد .
وی با اشاره اینکه گمرگ بازرگان در طول هشت سال دفاع مقدس تمامی مایحتاج کشور را تامین می کرد خاطر نشان ساخت : در حال حاضر آمار بالای بیکاری جوانان برازنده این منطقه نیست .
وی همچنین به وضعیت نا مطلوب جاده ترانزیتی ماکو تبریز هم اشاره کرد و گفت : در حال حاضردر این جاده با عرض 11 متر سالانه بیش از 300 هزار دستگاه کامیون تردد میکند که لازم است احداث آزاد راه تبریز ماکو تسریع یابد .
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان گفت : تلاش داریم با کمک و مساعدت مسئولان منطقه تا حد توان مسایل و مشکلات مردم را حل و فصل نماییم .
در پایان این مراسم توحید آذربد به عنوان مدیر کل جدید گمرک بازرگان معرفی و از تلاشهای علیرضا عباسپور مدیر کل سابق تقدیر شد .
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی