نیکان ماکو

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد ماکو :

رضا محمدزاده | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ
                               

            

میرزایی                        
                                                                                       

پیشرفت فیزیکی فرودگاه منطقه آزاد ماکو به ۹۵ درصد رسید                            

نیکان ماکو : عضو هیئت مدیره منطقه آزاد تجاری ماکو گفت: پیشرفت فیزیکی فرودگاه منطقه آزاد ماکو به ۹۵ درصد رسیده و تا اواخر تیر ماه تحویل سازمان هواپیمایی کشور می‌شود.                            

حجت‌الاسلام محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی فرودگاه منطقه آزاد ماکو به 95 درصد رسیده و تا اواخر تیر ماه تحویل سازمان هواپیمایی کشور می‌شود و در این باره پروازها نیز از شهریور ماه آغاز می‌شود.

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد تجاری ماکو گفت: کارهای مربوط به برج مراقبت و باند فرودگاه منطقه آزاد ماکو به اتمام رسیده و هم‌اینک سالن مسافربری آن در حال اتمام است.

میرزایی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان برای راه‌اندازی منطقه آزاد ماکو هزینه شده است افزود: اولویت پروازهای داخلی با تهران و اولویت پروازهای خارجی با توجه به نزدیکی کشور ترکیه با این کشور است.

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد تجاری ماکو با تاکید بر اینکه هم‌اینک مهمترین پروژه از نظر سازمان منطقه آزاد ماکو اتمام پروژه فرودگاه است، بیان کرد: با راه‌اندازی فرودگاه منطقه آزاد ماکو شاهد روانه شدن سرمایه‌گذارن داخلی و خارجی به این منطقه می‌شویم.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی