نیکان ماکو

فرماندار ماکو خبر داد:

رضا محمدزاده | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ب.ظ

 

اجرای طرح شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زنان در ماکو

فرماندار ماکو از اجرای طرح شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان و خانواده در این شهرستان خبر داد.

            
خبرگزاری فارس: اجرای طرح شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زنان در ماکو                

نیکان ماکو  :

شاهین علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای سال جاری در حوزه زنان، اظهار کرد: طرح شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان و خانواده در ماکو اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت محله‌محور اجرایی می‌شود، تصریح کرد: طرح شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان و خانواده در تمام محلات این شهرستان به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود.

فرماندار ماکو با بیان اینکه این طرح در راستای ایمن‌سازی بانوان به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش زنان به عنوان محوریترین افراد در تربیت فرزندان اجرایی می‌شود، افزود: طرح مذکور نیمه نخست امسال اجرایی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در اجرای طرح شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان و خانواده گروه هدف تمام زنان ماکو هستند، اعلام کرد: در اجرای این طرح طوری برنامه‌ریزی شده تا تمام بانوان شاغل، محصل و خانه‌دار زیر پوشش طرح قرار گیرند.

علیزاده محل برگزاری طرح شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان و خانواده را مساجد، محلات، پایگاه‌های بسیج، دانشگاه و ادارات بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان روز به روز در حال افزایش است باید چنین برنامه‌ریزی‌ را برای حوزه زنان در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی و همجواری ماکو با سایر کشورها لازم است تا در طول سال برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به ویژه در حوزه بانوان تشکیل و در این برنامه‌ها بانوان با مباحث و آسیب‌های اجتماعی بیشتر آشنا شوند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی