نیکان ماکو

جلسه ستاد اوقات فراغت منطقه آزاد با هدف فراهم نمودن تابستانی پربار و غنی‌تر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه شهرستان ماکو، معاونان و مدیران منطقه آزاد ماکو، مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای مسئول در مسائل فرهنگی شهرستانهای ماکو، شوط و پلدشت در دفتر امام جمعه ماکو، ستاد اوقات فراغت منطقه آزاد ماکو تشکیل جلسه داد.

حسین فروزان، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه اظهار کرد: در مبحث اوقات فرات هزینه مهم نیست باید به دنبال نتیجه مطلوب از برگزاری این جلسات بود و از ارائه آمار کذب خودداری کرد؛ کیفیت کار مهم است و تابستان امسال باید متفاوت تر و پربارتر از سال‌های قبل  باشد.

فروزان تصریح کرد: برگزاری این جلسات ضروری است و در این زمینه از ظرفیت استانداریها باید بیشترین بهره را برد و این نگاه اصلاح شود که منطقه آزاد تمام اقدامات فرهنگی را تقبل کند؛ سازمان در اعزام کاروان راهیان نور و مرقد مطهر امام راحل  به تنهایی و با بهترین کیفیت وارد شد زیرا هرچه داریم از امام راحل و شهدا است.

فروزان گفت: مساجد بزرگترین ظرفیت برای شناسایی جوانان مستعد و انقلابی و معرفی به جامعه هستند و هزینه کردن در آموزش قرآن و مسائل فرهنگی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای نسل‌های آینده است.

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو نیز در این جلسه با تجلیل از خدمات سازمان منطقه آزاد ماکو و سرمایه گذاری این سازمان در مسائل فرهنگی، گفت: می‌توان از طریق پتانسیل مساجد، جامعه را آسیب شناسی کرد و از درگیر شدن غیرمنطقی جوانان با تکنولوژی بشدت کاست.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: این ستاد باید با برنامه‌ریزی بصورت کیفی در حد توان و با محوریت مسائل فرهنگی وارد عرصه شود و در این راه مشارکت مردم کارگشا خواهد بود.

رنجبری گفت: قرآن بعد از 37 سال که از عمر انقلاب می‌گذرد در جامعه مهجور است در قرائت قرآن مشکل داریم. فعالیتهای خوبی برای رفع این نقیصه شروع شده است که باید با تمام توان تقویت شود.

در این جلسه مسئولین ادارات و نهادهای شهرستانهای ماکو، شوط و پلدشت نقطه نظرات خود را بیان کردند و تصمیماتی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت اتخاذ شد.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی