نیکان ماکو

دیدار معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو با خانواده تحت پوشش بهزیستی
نیکان ماکو :
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو، در اولین روز از هفته بهزیستی خانم " قربانی " معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بهمراه رئیس اداره بهزیستی با حضور در منزل یکی از خانواده های تحت پوشش این سازمان با آنان دیدار و گفتگو کردند.
خانم " قربانی " در این دیدارها با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت : باید مسئولین برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای با هدف کاهش آسیب‌ها، فعالیت‌های پیشگیرانه و توانمندسازی مددجویان انجام دهند.
معاون فرماندار ماکو با تاکید بر توجه هر چه بیشتر در زمینه کار و اشتغال زائی و کمک به این قشر اظهار داشت : این قشر از افراد جامعه ، پر تلاش ترین افراد بوده و نباید معلولیت باعث دوری آنان از اشتغال و یا بهره مندی از خدمات دولت گردد.
" زینالپور " رئیس اداره بهزیستی ماکو هم در این دیدار گفت : تلاش می کنیم با جدیت و تلاش مضاعف و با پیروی  از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و در راستای سیاستهای دولت در جهت رسیدگی به امور افراد تحت پوشش قدمهای موثری برداریم.
لازم به توضیح است در پایان دیدار هدیه ای به رسم یادبود به این خانواده اعطاء شد.
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی