نیکان ماکو

امام جمعه ماکو:

رضا محمدزاده | جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

            

رنجبری ایوب ماکو                        
                                                                                 

مسئولان به سیاه‌نمایی دولت‌های پیشین اقدام نکنند

نیکان ماکو: امام جمعه ماکو گفت: مسئولان نباید به سیاه‌نمایی دولت‌های پیشین اقدام کرده و باید ضمن تکیه بر توان داخل و حمایت از تولید، مردم‌داری را در سرلوحه کار خود قرار دهند.                                                                         

 حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماکو ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز مصداق عینی مجاهدت در راه خدا، شناخت نقشه‌های شوم استکبار جهانی است.

امام جمعه ماکو گفت: ایشان فرمودند، در شرایط کنونی نقشه دشمنان اسلام، ایجاد اختلاف بین دولتها و ملتها و نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان آنها است بنابراین باید دشمن‌شناسی خود را تقویت کنیم.

وی به روز جهانی مسجد اشاره کرده و تصریح کرد: بی‌تردید نقش مسجد در اسلام تنها محدود به انجام امور عبادی نیست بلکه مسجد محل خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن، مرکز انقلاب و تداوم آن، کانون مشورت، تجلی‌گاه وحدت مسلمانان، مرکز تعیلم و تربیت، پایگاه نظامی و امر و نهی اسلامی و نیز پیوند دین و سیاست است.

رنجبری با اشاره به توان صنعت دفاعی کشورمان بیان کرد: در این باره باید صنعت دفاعی کشورمان را قدرتمندتر کرده و اجازه نفوذ دشمن به حریم دفاعی ایران را ندهیم.

امام جمعه ماکو با تبریک روز پزشک افزود: بی‌شک بهترین نعمت برای انسان سلامتی است و در این راه، پزشکان زحمات بسیاری را برای بیماران متحمل می‌شوند و با توجه به سیاست جدید وزارت بهداشت و درمان در طرح تحول نظام سلامت، امیدواریم در این حوزه شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

رنجبری با تبریک هفته دولت و با بیان شاخصه‌های کارگزاران نظام اظهار داشت: مسئولان نظام باید از حالت دو قطبی بودن خارج شده و ضمن کار و مدیریت جهادی بتوانند در مقابل انتقادهای سازنده سعه‌صدر داشته باشند.

امام جمعه ماکو گفت: مسئولان نباید به سیاه‌نمایی دولت‌های پیشین اقدام کرده و از سوی دیگر باید با تکیه بر توان داخل و حمایت از تولید، مردم‌داری را در سرلوحه امور خود قرار دهند.

رنجبری تصریح کرد: گسترش عدالت، پرهیز از روحیه غرور و تکبر، ساده‌زیستی و عزل کارگزاران نالایق باید در دستور کار دولت و مسئولان امر قرار گیرد.تسنیم

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی