نیکان ماکو

انتقال کالا از منطقه آزاد ماکو به سایر نقاط آذربایجان غربی آزاد است

رضا محمدزاده | دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

نیکان ماکو ـ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خوی و چایپاره گفت: انتقال کالا از منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو به سایر نقاط آذربایجان غربی آزاد است و منعی ندارد.

    
            

به گزارش خبرنگار ایرنا ، موسی عابدینی روز دوشنبه در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چایپاره که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، با بیان اینکه انتقال هرگونه کالای تجمیعی از منطقه آزاد تجاری ماکو به داخل استان آزاد است و قاچاق محسوب نمی شود ، اظهار کرد: انتقال کالا از استان به خارج از استان قاچاق محسوب شده و با خاطیان برخورد می شود. وی در ادامه از ارجاع پرونده های قاچاق از دادگستری به تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: به همین منظور شعبه ویژه قضایی در اداره تعزیرات حکومتی راه اندازی شده است. عابدینی همچنین به مشکل زمین و اموال ویژه سازمان اموال تملیکی استان در شمال آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و خواهان توجه جدی این سازمان در رفع این مشکل در شمال استان شد. رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خوی و چایپاره همچنین به نبود دستگاه ایکس ری در گمرگ بازرگان اشاره کرد و گفت: نبود این دستگاه در این گمرگ مسایل و مشکلات بسیار زیادی را متوجه مردم کرده و در صورت نصب این دستگاه 60 درصد از امکان قاچاق کالا در شمال استان کاهش خواهد یافت. سرهنگ حسین حقی فرمانده انتظامی شهرستان چایپاره نیز در این جلسه از افزایش 60 درصدی کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد. مرتضی اصغری فرماندار شهرستان چایپاره نیز در این جلسه گفت: این شهرستان به عنوان بزرگ ترین پایانه صادرات دام زنده شمال استان است و از این شهرستان سالانه بیش از 400 هزار راس دام زنده به سایر نقاط کشور صادر می شود. شهرستان خوی و چایپاره در شمال استان آذربایجان غربی قرار دارند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی