نیکان ماکو

نیکان ماکو : مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان بوکان آغاز شد.


  
            

رئیس هیات جودوی بوکان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات که در سالن سه هزار نفری میلاد نور این شهرستان در حال برگزاری است، 11 تیم از شهرستان های ماکو، سلماس، خوی، مهاباد، بازرگان، ارومیه الف و ب، میاندوآب و بوکان الف و ب حضور دارند. محمد حمزه آذر افزود: این دوره از مسابقات به صورت انفرادی و با حضور 77 جودو کار در هفت وزن به اضافه 100 کیلوگرم، 100، منهای81، منهای 73، منهای 66 و منهای 60 کیلوگرم برگزار می شود. حمزه اضافه کرد: نفرات برتر هر وزن این مسابقات که جنبه انتخابی تیم منتخب استان را نیز دارد به رقابت های قهرمان کشور در اصفهان اعزام می شوند. به گزارش ایرنا، این مسابقات به مدت دو روز در این شهرستان ادامه خواهد داشت. در استان آذربایجان غربی هم اکنون 9 هیات جودو در 9 شهرستان به صورت رسمی فعالیت دارند. شهرستان بوکان با 225 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی و 184 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

در مصاحبه تلفنی با استاد بزرگ جودوی کشوری جناب بایرام احمدی ایشان از مسجل شدن سه فینالیست و دو رده بندی و دو مقام پنجمی خبردادند و اذعان داشتن یکی از قهرمانان ماکو نیز در مسابقه ما قبل فینال اگر برنده شود به فینال و اگر پیروزی کسب نکند به رده بندی خواهد رفت.

منتظر اخبار تکمیلی از دلاورمردان جودوی ماکو باشید.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی