نیکان ماکو

طوفان تیم افسانه ای جودوی ماکو در مسابقات قهرمانی استان (بوکان)

رضا محمدزاده | جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

نیکان ماکو :

تیم جودوی ماکو که سالهاست با مدیریت و درایت و تلاش و مجاهدت استاد بایرام احمدی و همکارانش در مسیر درست رو به جلو حرکت میکند امروز نیز در مسابقات استانی کولاک کرد و تمامی نفرات تیم روی سکو قرار گرفتند.

مربیگری این تیم را استاد با اخلاق و حسینی جودوی ماکو و افتخار ملی شهرمان در این رشته  آقای کربلایی زائر صلاحی بر عهده داشتند که انصافا خوب کوچینگ کردند.و حماسه دیگری آفریدند .

تیم جودوی ماکو با کسب دو مدال طلا و یک نقره و سه برنز و مقام دومی تیمی به کار خود پایان داد.البته تیم میزبان با استفاده از امتیازهای تیم الف و ب خود به مقام قهرمانی دست یافت.

این موفقیت را به کل مردم ورزشدوست ماکو و مسئولین و استاد بایرام احمدی و کربلایی فرهاد تقی زاده و آقای فرشید فائزی و سایر زحمتکشان ،تخصیصا مربیان تمرینات ،پیشکسوتان و...تبریک عرض مینماییم.

آقای فرشید فائزی جوان بلند بالا و رعنای تیم جودو ی ماکو نیز در این مسابقات داور بوده و قضاوت های خوبی از خودشان به یادگار گذاشتند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۱)

ضمن خسته نباشید و دست مریزاد  به قهرمان و همشهری عزیزم. اسم دونفر از ورزشکاران سمت راست احسان قاضی زاده و از سمت چپ نفر سوم حسین شریفی. ماشااله دارن همشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی