نیکان ماکو

لزوم ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی در منطقه آزاد ماکو

رضا محمدزاده | يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

نیکان ماکو :

حسین فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بازارچه‌ها در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو به منظور رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان در این منطقه احداث می‌شوند.

وی از احداث بازارچه مرزی جدید در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو خبر داد و بر ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی در منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: این بازارچه با 80 درصد پیشرفت فیزیکی، مراحل پایانی عملیات اجرایی را می‌گذراند و پیش‌بینی می‌شود امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با اشاره به مشخصات بازارچه مرزی جدید در حال احداث ماکو، اذعان داشت: این بازارچه مرزی جدید در 113 دهنه مغازه و در یک طبقه با کاربری تجاری احداث می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای شکوفایی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو مد نظر قرار دارد، اظهار داشت: باید در مرحله نخست نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه اقدام شود.

فروزان با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه، اذعان داشت: برآورد اولیه اجرای این طرح 28 میلیارد ریال است که انتظار می‌ورد بازارچه مرزی نیز در موعد مقرر و با این میزان اعتبار به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه ایجاد بازارچه در سایر شهرهای منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: برای این منظور از توان سرمایه‌گذاران نیز استفاده می‌شود و لازم است تا سرمایه‌گذاران نیز در این زمینه ورد پیدا کنند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی