نیکان ماکو

نیکان ماکو:

چندی پیش تیم والیبال نشسته ایران با برد یکطرفه  بر تیم مدعی برزیل (3بر صفر)اقتدار خود را نشان داد و ثابت کرد که قهرمانی های چند دهه تیم ملی کشورمان اتفاقی نبوده است.این پیروزی را برعموم عزیزان تبریک عرض مینماییم.

و اما این پیروزی و اقتدار دلاوران کشورمان برای همشهریان ماکویی حلاوت و شیرینی مضاعف داشت و آنهم حضور شایسته و بسیار موثر دکتر بهمن تاروردیزاده افتخار ماکو در تیم کادر مربیگری والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران بود.

دکتر بهمن تاروردیزاده قهرمان صحنه ورزش - علم - اخلاق وادب افتخاری دیگر برای کشور ،ماکو و خودش خلق کرد.

این قهرمان باارزش که علم و اخلاق را نیز سرلوحه زندگی شخصی قرار داده و الگوی ممتاز برای منطقه میباشد سالها در تیم والیبال ماکو افتخار آفرینی کرده است و در کنار سایر همدوره های خود  با مربیگری استاد حمید حقی برا ماکو تیمی افسانه ای تشکیل داده بودند.

زبان قاصر هست و حق مطلب هیچوقت ادا نخواهد شد اما برسم ادب حقیر دستبوس این قهرمان و افتخار کشورمان هستم.امید هست ازین گوهرناب بومی برای بهبود ورزش شهرمان استفاده کنیم.

این موفقیت بین المللی را خدمت تمامی همشهریان ،جناب دکتر و خانواده اش تبریک عرض مینماییم.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی