نیکان ماکو

آمادگی جمعیت هلال احمر ماکو برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

رضا محمدزاده | پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ب.ظ

 نیکان ماکو:

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو از برنامه های ویژه این سازمان در دو بخش امدادرسانی و راهنمایی مسافران نوروزی در سال ۹۶ خبر داد و گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۵ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ ادامه دارد. به گزارش آوای آزاد آذربایجان، نجف آذرنیوتور در […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو از برنامه های ویژه این سازمان در دو بخش امدادرسانی و راهنمایی مسافران نوروزی در سال ۹۶ خبر داد و گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۵ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ ادامه دارد.

به گزارش آوای آزاد آذربایجان، نجف آذرنیوتور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۳ پایگاه راهنمایی برای اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در ۳ نقطه از شهر شامل نقطه صفر مرزی بازرگان، کاخ موزه باغچه جوق و جنب ترمینال شهرستان ( ورودی شهر) بر پا خواهد شد.photo_2017-03-23_12-42-53

وی در ادامه با بیان اینکه آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مهمانان نوروزی را داریم، گفت: ۸۰ نفر روز از جوانان در پایگاه ها آماده اطلاع رسانی به مسافران نوروزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر ماکو افزود: طرح نوروزی هلال احمر در ۲ قالب ” طرح امداد و نجات جاده ای نوروزی ” و ” طرح راهنمایی مسافرین نوروزی ” اجرا می شود که برای دستیابی به این منظور تمهیداتی که در نظر گرفته ایم که برای طرح امداد و نجات نوروزی که در کیلومتر ۱۰ جاده بازرگان ( سه راهی کشمش تپه ) اسکان می یابند، روزانه یک نفر نجاتگر راننده با یک دستگاه آمبولانس ( ۲۴ ساعته ) و نیز ۳ نفر امدادگر دیگر تا اتمام طرح حضور دارند.

آذرنیوتور افزود: هریک از طرح های نوروزی شعار و هدف خاصی دارد که طرح امداد و نجات نوروزی با  شعار ” پایگاه های هلال احمر، پایگاه های شادی آفرین ” و هدف ” ارائه خدمات امدادی به مسافران نوروزی”  و طرح راهنمایی مسافرین نوروزی با شعار ” راهنمایان جوان، ایمنی و ارامش ” و هدف ” ارائه خدمات راهنمایی به مسافران نوروزی ” اجرا می شود.

وی همچنین با بیان اینکه در کنار پایگاه ها خیمه های نماز برپا می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح راهنمایان جوان با ارائه بروشورهای معرفی اماکن تفریحی – توریستی منطقه، اماکن اقامتی و نیز معرفی مراکز درمانی و بهداشتی و نقشه راه ها و بسته های فرهنگی به مسافران اقدام به فعالیت می کنند.

وی در پایان به طرح ملی فرشتگان رحمت اشاره کرد و افزود: هدف از این طرح بهره گیری از حداکثر توان و ظرفیت خیرین در جهت کمک به ۳ گروه هدف زنان بی سرپرست مناطق محروم و حومه شهری،  کودکان یتیم و خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج و نیازمند است.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی