نیکان ماکو

25 اردیبهشت آغاز توزیع تعرفه های دومین همایش پیاده روی منطقه آزاد ماکو

رضا محمدزاده | سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

      نیکان ماکو :               

 روابط عمومی و امور بین الملل: سومین جلسه هماهنگی دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستانهای منطقه آزاد ماکو با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو، رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان آذربایجان غربی، مدیران ورزش و جوانان شهرستانها و ادارات و نهادهای خدمات رسان برگزار شد.

جواد اسماعیل زاده در این جلسه اظهار کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی از تجربیات گذشته باید در روان سازی بهره برد و وارد فاز عملیاتی شد ودر این راه از 25 اردیبهشت توزیع تعرفه ها برای ادارات استارت می خورد که پخش عمومی تعرفه با نصب چادر در چندین نقاط شهر برای عموم مردم آغاز می شود.

اسماعیل زاده گفت: با تعاملاتی که با اصحاب رسانه داریم با توزیع تعرفه در بین ادارات، تبلیغات از طریق نشریات و سایتهای سراسری و پیامک در سطح منطقه اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی وگردشگری سازمان تصریح کرد: با استفاده از این همایش ظرفیتها و پتانسیلهای منطقه را جهت توسعه، عمران و آبادانی باید بکار بست تا اقتصاد منطقه شکوفا شود. 

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی