نیکان ماکو

هفت خارجی در نزدیکی مرز ترکیه با ایران بر اثر سرما زدگی جان سپردند

رضا محمدزاده | پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

نیکان ماکو  - هفت نفر از اتباع خارجی که قصد داشتند به طور قاچاق از وارد خاک ترکیه شوند، در ارتفاعات مرزی این کشور با ایران، بر اثر سرما و یخ زدگی جان سپردند.

   
            

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های ترکیه، شش نفر از کشته شدگان کودک و یک نفر دیگر زن بود.
این رسانه ها گزارش داده اند یک گروه 33 نفره از اتباع خارجی قصد داشتند به طور قاچاق وارد خاک ترکیه شوند که هفت نفر از آنها بر اثر سرما و یخ زدگی در نواحی کوهستانی مرز، جان خود را از دست داده اند.
روزنامه حریت با در تارنمای خبری خود در اینترنت گزارش داد که این عده بامداد امروز  وارد خاک ترکیه شده بودند که در منطقه خانگدیک در نزدیکی چالدران دچار بارش شدید تگرگ و برف شدند.
حریت نوشت که این افراد تبعه افغانستان بودند که هفت نفر از آنها جان دادند و هشت نفر دیگر به بیمارستان منتقل شده و بقیه با کمک مرزبانان ترکیه به جای امنی منتقل شده و پوشاک و غذا برای آنها تهیه شده است.
سالانه هزاران نفر از اتباع افغانستان و کشورهای آسیایی میانه تلاش می کنند که از طریق ترکیه به صورت غیرقانونی به اروپا مهاجرت کنند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی