نیکان ماکو

بافت فرسوده شهر ماکو مورد شناسایی قرار گرفته است.

رضا محمدزاده | جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ

  

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تأکید کرد
لزوم ساماندهی بافت فرسوده در شهرهای بزرگ آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر ضرورت ساماندهی بافت فرسوده در شهرهای بزرگ آذربایجان غربی تأکید کرد.

            
خبرگزاری فارس: لزوم ساماندهی بافت فرسوده در شهرهای بزرگ آذربایجان غربی   
             

 نیکان ماکو : خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به شناسایی بافت فرسوده در شهرهای بزرگ اذربایجان غربی، بر ساماندهی بافت فرسوده در شهرهای بزرگ آذربایجان غربی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده شهرهای مهاباد، ارومیه، میاندوآب، خوی و ماکو مورد شناسایی قرار گرفته‌اند خواستار توجه جدی دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی این بافت‌‌ها شدند.

محبت‌خواه با بیان اینکه افراد ساکن در بافت فرسوده امنیت جانی ندارند، تصریح کرد: بافت فرسوده چهره شهر را بر هم زده و ساختار شهرها را از منظر توازن خراب می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه بافت فرسوده این شهرها در کارگروه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: توافق بر این است تا با ایجاد امکانات و تسهیلاتی مردم را برای نوسازی بافت فرسوده اقدام کنیم.

محبت‌خواه خواستار کاهش بروکراسی اداری در زمینه نوسازی بافت فرسوده تاکید کرد و گفت: برای این منظور باید شهرداری‌ها امور را برای مردم راحت‌تر کنند تا شاهد افزایش رغبت برای نوسازی بافت‌های فرسوده داشته باشیم.

وی با اشاره به میزان بافت فرسوده اماده نوسازی در این شهرها، اظهار داشت: 3 هزار هکتار از بافت فرسودن شهرهای خوی، ماکو، میاندوآب، ارومیه و مهاباد مورد شناسایی قرار گرفته و آماده نوسازی است.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی