نیکان ماکو

مدیر کمیته امداد ماکو خبر داد:

رضا محمدزاده | جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ
 
فعالیت 2 مرکز نیکوکاری در ماکو

مدیر کمیته امداد ماکو از فعالیت دو مرکز نیکوکاری در ماکو خبر داد.

            
               

نیکان ماکو :  التفات رضایی امشب در دیدار با مدیران مراکز نیکوکاری شهرستان ماکو اظهار داشت: کمیته امداد ماکو توانسته در طول سال‌های متمادی در راستای جذب هر چه بیش‌تر خیرین تلاش کند.

وی با بیان اینکه در این راستا دو مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال هستند، بر افزایش تعداد مراکز نیکوکاری ماکو تاکید کرد و افزود: جذب هر چه بیش‌تر خیرین توسط این مراکز قابل تقدیر است.

رضایی با اشاره به تعداد خیرین فعال در این دو مرکز نیکوکاری، اعلام کرد: 200 خیر در این مرکز نیکوکاری فعالیت دارند که کمک حال کمیته امداد شهرستان ماکو هستند.

مدیر کمیته امداد ماکو با اشاره به وظیفه این مراکز نیکوکاری، اعلام کرد: این دو مرکز کمک‌های خیرین را مورد ساماندهی قرار داده و در اختیار کمیته امداد ماکو قرار می‌دهند که این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین است.

رضایی با بیان اینکه در این راستا امسال این دو مرکز تواسنته‌اند 40 نفر دیگر از خیرین را جذب این مراکز کنند، بر کمک خیرین و جذب هر چه بیشتر خیرین در این مراکز تاکید کرد و گفت: در این صورت می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات افراد زیرپوشش این نهاد را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است تا بیش از این در راستای کمک به افراد زیرپوشش کمیته امداد تلاش شود، ادامه داد: در تمام بخش‌ها نیازمند کمک خیرین هستیم که از ان جمله به بحث اشتغال، تحصیل، معیشت و رفاه افراد زیرپوشش این کمیته می‌توان اشاره کرد.

مدیر کمیته امداد ماکو با اشاره به جذب میزان کمک توسط این دو مرکز از بدو. تاسیس تا کنون، اظهار داشت: دو مرکز نیکوکاری ماکو از بدو تاسیس تا کنون 2 میلیارد و 530 میلیون ریال کمک جمع‌آوری و در اختیار کمیته امداد گذاشته‌اند.فارس

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی