نیکان ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اعلام کرد

رضا محمدزاده | شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ

  

آغاز به کار فرودگاه ماکو از اوایل تابستان امسال
         
خبرگزاری فارس: آغاز به کار فرودگاه ماکو از اوایل تابستان امسال  
              

نیکان ماکو : حسین فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به نیاز منطقه آزاد ماکو برای احداث فرودگاه، تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی فرودگاه در شهرستان ماکو به کار بسته‌ایم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این فرودگاه با قوت هر چه تمام‌تر در حال اجرا است، تصریح کرد: اوایل تابستان امسال شاهد آغاز به کار فرودگاه این شهرستان خواهیم بود.

فروزان با اشاره به کل اعتبار تخصیص یافته برای احداث این فرودگاه، افزود: 70 میلیارد تومان برای احداث فرودگاه منطقه آزاد ماکو تخصیص یافته است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با اشاره به اهمیت وجود این فرودگاه، اعلام کرد: وجود فرودگاه برای منطقه آزاد تجاری از اهمیت خاصی برخوردار است.

فروزان با اشاره به جذب سرمایه‌گذار، ادامه داد: برای جذب هر چه بیش‌تر سرمایه‌گذار نیازمند وجود فرودگاه و ایجاد بسترهای لازم هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در این منطقه می‌توان رغبت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه را بالا برد، گفت: جذب سرمایه‌گذار یکی از اهداف اصلی است که دنبال می‌شود.

فروزان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این فرودگاه گام موثری در جذب سرمایه‌گذار برداشته باشیم، ادامه داد: فاز دوم فرودگاه ماکو نیز پس از بهره‌برداری فاز نخست اجرایی می‌شود.

وی از کاهش بروکراسی اداری برای جذب سرمایه‌گذار خبر داد و اظهار داشت: از هرگونه سرمایه‌گذاری در این منطقه استقبال می‌شود و به منظور تسهیل در امور سرمایه‌گذاری، بروکراسی اداری را به حداقل رسانده‌ایم.

فروزان خواستار معرفی هر چه بیش‌تر جاذبه‌های گردشگری این منطقه شد و تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه عمران و آبادانی هر چه بیشتر این منطقه را فراهم کند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی