نیکان ماکو

تردد کامیون‌های ایرانی در مرز ترکیه عادی است.

رضا محمدزاده | دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ب.ظ
 

نیکان ماکو : پس از چند مرتبه کندی در حرکت کامیون‌های ایرانی و ترک در مرز این دو کشور، مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: رفت و آمد کامیون‌ها در مرز عادی شده است.

محمدجواد عطرچیان با بیان اینکه در هفته‌های گذشته در برخی موارد اشکالاتی در تردد کامیون‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: در حال حاضر رفت و آمد کامیون‌های هر دو طرف طبق روال قبلی و تردد کامیون‌ها از سوی ایران به روال عادی است.

وی افزود: مدت انتظار کامیون‌ها در مرز یک روز است و روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون از سوی ایران و همین تعداد نیز از سوی کشور مقابل وارد می‌شود.

از اواسط سال گذشته تعداد زیادی کامیون‌های ایرانی در مرز ترکیه با مشکلات رفت و آمد همراه شدند. در یک زمان مشکل سوخت مطرح شد و پس از توانفق طرفین رفت و آمد کامیون‌ها به حالت عادی برگشت.

اما پس از آن نیز دوبار دیگر، یکبار ۷۰۰ کامیون و یکبار دیگر ۱۸۰۰ کامیون در مرز این دو کشور با کندی در رفت و آمد مواجه شدند که اکنون با گذشت یک ماه از این وضعیت‎ گفته شده تردد در مرز این دو کشور عادی است./اقتصاد/

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی