نیکان ماکو

نیکان ماکو : مراسم معرفی نخستین روستای خودکفای امدادی شهرستان با حضور " کوهی " بخشدار مرکزی ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ، اعضای شورای اسلامی ، دهیار و جمعی از اهالی در مسجد جامع روستای قره خاچ برگزار شد.
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ; " کوهی " بخشدار بخش مرکزی ماکو در این مراسم از زحمات و مشارکت اهالی روستای قره خاچ در طرحهای امداد و نجات و اعمال انسان دوستانه جمعیت هلال احمر شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود :دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا ها باید با همکاری و تعامل تنگاتنگ با جمعیت هلال احمر شهرستان در تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر با این جمعیت همراه و همگام باشند.
" نجف آذرنیوتور " رییس جمعیت هلال احمر ماکو هم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اهالی زحمتکش این روستا به خاطر شرکت در کلاس های امداد و نجات گفت :این مهم در راستای اجرای طرح هر خانواده یک امدادگر در روستای قره خاچ تحقق یافته است و به عنوان اولین روستای خودکفای امدادی شهرستان ماکو معرفی گردیده است .
وی از ایجاد پایگاه امداد و نجات کوهستان  به سبب موقعیت جغرافیایی این روستا در آینده ای نزدیک خبر داد.
لازم به توضیح است روستای قره خاچ با 74 خانوار و 281 جمعیت در 7 کیلومتری مرکز شهر ماکو واقع شده است.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی