نیکان ماکو

مردم شهرستان ماکو همواره در کارهای خیر و نوع دوستانه پیشرو و پیش قدم بوده اند

رضا محمدزاده | چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ
 نیکان ماکو : فرماندار شهرستان ماکو با حضور در پایگاه موقت انتقال خون استان در ماکو ضمن اهداء خون از پرسنل شاغل در این پایگاه تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ; صبح امروز " شاهین علیزاده " در بازدید از بخشهای مختلف هلال احمر در پایگاه موقت انتقال خون استان در ماکو حضور و ضمن اهداء خون از پرسنل شاغل در این پایگاه تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار ماکو در این بازدید گفت : طبق شناخت اینجانب از شهرستان ماکو ، مردم همواره در کارهای خیر و نوع دوستانه پیشرو و پیش قدم بوده اند و آمار اهداء خون این شهرستان هم گواه این مسئله است که جای بسی تشکر و تقدیر از مردم بواسطه خیرخواهی و نگرش مثبت آنان است و امید واریم با نگاه ویژه مسئولان استانی یک پایگاه مجهز خونگیری در منطقه ایجاد شود.
 ایشان در پایان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی مسئولین و پرسنل این پایگاه آرزوی سلامتی و توفیق آنان را در خدمات رسانی و استمرار خدمات دهی مطلوب به مردم خیر خواه شهرستان مسئلت نمود.

 

 

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی