نیکان ماکو

                        

هتل قدیم رامسر  
                      
                                معاون ایرانگردی و جهانگردی در ارومیه:                                                         

اماکن اقامتی شرکت ایرانگردی در آذربایجان غربی نوسازی می‌شود                            

نیکان ماکو : معاون توسعه اقتصادی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی از نوسازی تعدادی از مراکز اقامتی این شرکت در آذربایجان  غربی  خبرداد.

 سینا سپهری امروز در دیدار با استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: فعالیت‌ها و اقدامات شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی بر دو اصل توسعه صنعت گردشگری و ارائه بهترین خدمات به مسافران استوار است.

وی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، دارای 60 مجموعه هتلی و اقامتی با ظرفیت 1600 اتاق، در نقاط مختلف کشور است.

سپهری تصریح کرد: این شرکت در آذربایجان غربی نیز در شهرستان‌های ارومیه، خوی و ماکو دارای مجموعه اقامتی است.

وی با تشریح برخی از برنامه‌های برنامه‌های آتی این شرکت گفت: نوسازی و توسعه برخی از مجموعه‌های اقامتی شرکت در نقاط مختلف کشور و همچنین در استان آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد.

در این دیدار استاندار آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و گسترش اماکن اقامتی و رفاهی برای خدمات دهی به مسافران بویژه در مناطقی مثل ماکو، یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اولویت‌های ما در استان است و از حضور و فعالیت سرمایه گذاران در این حوزه استقبال می‌کنیم.

قربانعلی سعادت تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری مسئولان استانی و بخش خصوصی به ایجاد امکانات جدید و توسعه صنعت گردشگری در استان بویژه در شهر‌ها و مناطق مسافرپذیر که فاقد امکانات مناسب اقامتی و رفاهی هستند، بپردازیم.

استاندار آذربایجان‌غربی از شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، خواست نوسازی مجموعه‌های اقامتی این شرکت در استان را در دستور کار خود قرار دهد.تسنیم

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی