نیکان ماکو

پیام تبریک فرماندار شهرستان ماکو بمناسبت اعیاد شعبانیه

رضا محمدزاده | جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ
  بسم الله الرحمن الرحیم
 
مردم شریف، متدین و بزرگوار شهرستان ماکو، حلول ماه مبارک شعبان، ماه عرفان و حماسه را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا له الفداء و شما مردم عزیز و تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان صمیمانه تبریک می‌گویم.
سوم شعبان، روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه ای درخشان و پر افتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می کند.
روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.
این بزرگواران تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد (ع) هستند، که سالها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتند و پیام آور عجز و زبونی ظالمان شدند.
اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرماندهی کل قوا، مردم شریف و متدین شهرستان و غیورمردان جانباز و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از خداوند منان خواهانم.
  
شاهین علیزاده
فرماندار شهرستان ماکو
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی