نیکان ماکو

تقدیر از فعالان عرصه فرهنگی منطقه آزاد ماکو

رضا محمدزاده | چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

   نیکان ماکو :                                                   

از فعالان عرصه فرهنگی منطقه آزاد ماکو  با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجلیل شد.  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو، با حضور مدیر عامل، معاونان،مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولان شهرستان از فعالان عرصه فرهنگی در سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره دو تجلیل شد.

مهندس "حسین فروزان " در این مراسم با اشاره به شروع بزرگ طرحهای بزرگ صنعتی در این منطقه گفت: با شروع سه طرح بزرگ پتروشیمی و نیروگاه 500مگا واتی و کارخانه استیل توسط سرمایه گذاران خارجی، چهره منطقه متحول خواهد شد. .

وی این طرحها را از جمله طرحهای اشتغال زائی در منطقه آزاد ماکو برای حل مشکل بیکاری جوانان عنوان کرد و افزود: با شروع به کار این طرحها برای 14000هزار نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین " هاشمی " امام جمعه شهرستان شوط نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو بر ادامه این فعالیت ها در این منطقه تاکید کرد.

در ادامه این مراسم از 38 نفر که در عرصه فرهنگی فعالیت داشتند، تقدیر بعمل آمد.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی