نیکان ماکو

فرماندار چالدران:

رضا محمدزاده | پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ

 

 
هنر صنعت فرش باید در چالدران رونق یابد

فرماندار چالدران خواستار رونق هنر صنعت فرش در چالدران شد و گفت: در این راستا باید زیرساخت‌های مورد نیاز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فراهم شود.

            
خبرگزاری فارس: هنر صنعت فرش باید در چالدران رونق یابد                

 

نیکان ماکو :

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران کریم حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات صنعت فرش و بافندگان فرش شهرستان چالدران که با حضور معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی و در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از هنر صنعت فرش‌باقی یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که در بخش صنعتی داریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان چالدران در این زمینه، اعلام کرد: شهرستان چالدران با وجود ظرفیت‌های متعددی که در این حوزه دارد به دلیل عدم مدیریت صحیح و کارآمد نتوانسته به موفقیت برسد.

فرماندار چالدران با بیان اینکه هنر صنعت فرش می‌تواند زمینه توسعه پایدار این شهرستان را فراهم کند، افزود: در صورت حمایت از این هنر صنعت می‌توانیم با شکوفایی در این زمینه شاهد پویایی اقتصاد منطقه باشیم.

حسین‌زاده حمایت از طرح‌های این حوزه را خواستار شد و گفت: با توجه به رویکرد دولت در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی باید برای حمایت از واحدهای تولید فرش شهرستان چالدران نیز اقدامات موثری انجام گیرد.

این مسئول تشکیل تعاونی‌های فرش‌بافی را در چالدران خواستار شد و افزود: این اقدام در صورتی تحقق خواهد یافت که شاهد واگذاری تسهیلات و وام‌های قرض‌الحسنه برای قالیبافان این شهرستان باشیم.

فرماندار چالدران خواستار رونق هنر صنعت فرش در چالدران شد و اظهار داشت: در این راستا در مرحله نخست باید زیرساخت‌های مورد نیاز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فراهم شود.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی