نیکان ماکو

معاون فرماندار پلدشت خبر داد:

رضا محمدزاده | پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

 

تامین اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان در پلدشت
            
خبرگزاری فارس: تامین اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان در پلدشت                

 

نیکان ماکو :

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت صادق حبیب‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای تنظیم بازار شهرستان پلدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان شاهد نظارت هر چه بیشتر بر بازار خواهیم بود که در این خصوص تمهیدات لازم از هم اکنون اندیشیده می‌شود تا با مشکل خاصی مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه طرح نظارت بر تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان قبل از فرا ‌رسیدن ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این راستا شاهد تشدید کنترل بر بازار خواهیم بود که این کنترل‌ها در زمینه قیمت‌ها بیشتر خواهد شد.

معاون فرماندار پلدشت بابیان اینکه اقلام مورد نیاز و پرمصرف برای ماه مبارک رمضان در پلدشت در دست تامین است، اعلام کرد: تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مشکلی در زمینه تامین گوشت قرمز، گوشت سفید، برنج و روغن نباتی نخواهیم داشت.

حبیب‌زاده با بیان اینکه نظارت بر بازار در تمام فصول سال انجام می‌شود ولی این نظارت‌ها در ایام خاصی از سال حساسیت بیشتری به خود می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 704 مورد بازرسی از واحدهای مختلف تولید و عرضه کالا در این شهرستان به عمل آمده است.

وی بابیان اینکه در این راستا با متخلفان نیز برخورد شده است، ادامه داد: 19 پرونده تخلف صنفی در این راستا تشکیل و مجرمان به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

این مسئول عمده تخلفات صنفی را گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم نصب قیمت بر روی کالا عنوان کرد و گفت: در طرح ویژه رمضان نیز اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با تشکیل اکیپ‌هایی در این زمینه وارد کار خواهد شد که مقدمات آن در دست اجرا است.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی