نیکان ماکو

 نیکان ماکو:

به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ; صبح امروز در اولین روز از هفته قوه قضائیه فرماندار بهمراه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ، رئیس ، قضات و  کارکنان دادگستری ، دادستان و جمعی از مسئولین ادارات با حضور در دفتر امام جمعه با وی دیدار کردند.
 
فرماندار شهرستان ماکو در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطر شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای ایشان گفت : هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی است تا از تلاشها و زحمات شبانه روزی مجموعه کارکنان قوه قضائیه در شهرستان تقدیر و تشکر کنیم.
وی افزود : علارغم استقلال و تفکیک وظایف قوای سه گانه برای حل مشکلات و مسائل پیش رو لازمست تا مسئولان با ایجاد تعامل و همکاری بین بخشی موارد مطروحه را حل کنند.
" علیزاده " در ادامه خاطر نشان ساخت : برابر اعلام مقامات قضائی منشاء اکثر بوجود آمدن معضلات اجتماعی فقر و بیکاری است که در این راستا ایجاد اشتغال برای جوانان و فقر زدایی از سطح جامعه جزو سیاستهای دولت تدبیر و امید است که با تحقق یافتن این امر مهم  شاهد کاهش چشم گیر جرائم و میزان پرونده های ورودی به دادگستری ها خواهیم بود.
 
حجت الاسلام " ایوب رنجبری " امام جمعه ماکو هم در این دیدار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته قوه قضائیه و عرض تسلیت شهادت آیت ا...دکتربهشتی و شهدای هفتم تیر ، ارتباط دستگاه قضایی شهرستان با مردم و سایر دستگاه های دولتی را ستودنی دانست و از زحمات متعهدانه رئیس دادگستری ، دادستانی و پرسنل دستگاه قضایی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
وی دستگاه قضایی را بعنوان ملجاء و پناهگاه ستم دیدگان عنوان کرد و افزود : استقلال و اقتدار دستگاه قضایی و نهاد حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون نگاههای اندیشمندانه امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و منویات عالمانه مقام معظم رهبری است، که خداوند منان را به پاس این همه نعمات عظیم سپاسگزاریم. 
امام جمعه ماکو خاطر نشان ساخت : علاوه بر فقر مالی و بیکاری که در پدید آمدن معضلات اجتماعی تاثیر گذار است ، فقر فرهنگی نیز یکی از علل مهم در بوجود آمدن جرائم محسوب میشود که جا دارد مسئولان فرهنگی کشور برای مقابله با این موضوع تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.
 
 
 
در ادامه این دیدار " یعقوبی " رئیس دادگستری شهرستان ماکو هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ، سیاست ها و خط مش دادگستری شهرستان ابراز داشتند: تنها راه رسیدن به اهداف بلند دستگاه قضایی پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ریاست محترم قوه قضاییه است. 
رئیس دادگستری شهرستان ماکو افزود : در راستای وظایفی که مجموعه دادگستری در اجرای احکام و اقامه عدل در شهرستان داشته است با تلاش شبانه روزی قضات و کارکنان این مجموعه، بحمد الله آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه بوده است در شهرستان محقق شده است.
ایشان با اشاره به استقلال دستگاه قضا افزود: دادگستری این شهرستان در راستای ایفای وظیفه شرعی و قانونی خود تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد گرفت و در انجام رسالت سنگین و خطیر خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی