نیکان ماکو

 
نیکان ماکو :
 
اولین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو به ریاست " شاهین علیزاده " فرماندار شهرستان ماکو . با حضور حجت الاسلام والمسلمین " رنجبری " امام جمعه ماکو و سایر اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ; در این جلسه " شاهین علیزاده " با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و هفته قوه قضائیه برای رئیس دادگستری ، دادستان ، قضات و کارکنان زحمتکش این قوه آرزوی موفقیت کرد.
فرماندار ماکو در ادامه با اشاره به تعداد کثیری از پروژه های نیمه تمام در سطح کشور و شهرستان گفت : مدیریت استان در نظر دارد بخشی از پروژه های عمرانی نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کند و تا اتمام پروژه های نیمه تمام سالهای گذشته ، پروژه جدیدی را اجراء نکند.
رئیس شورای اداری شهرستان به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و مدیران را از ورود به تبلیغات انتخاباتی و در اختیار گذاشتن امکانات اداری به کاندیدها بر حذر داشت .
" علیزاده " بر حضور پررنگ کلیه مسئولین ادارات در مراسمات ملی و مذهبی ، برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان جهت ارتقاء سطح علمی آنان و اطلاع رسانی خدمات دولت تدبیر و امید تاکید کرد.
فرماندار شهرستان ماکو در پایان سخنان خود مسئولین جدید ادارات محیط زیست ، صنعت ، معدن تجارت ، اداره کل گمرک بازرگان ، راه و شهرسازی و شرکت غله و خدمات بازرگانی را معرفی و از خدمات مسئولین قبلی این ادارات تشکر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین " رنجبری " امام جمعه ماکو هم در این جلسه از تلاش مدیران شهرستان در خدمتگزاری به مردم تقدیر و تشکر کرد و آنان را به تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع توصیه کردند.
ایشان بر صیانت از حریم امنیت عمومی و رعایت حقوق شهروندی توسط مسئولین شهرستان تاکید کرد.
" علیپور " دادستان ماکو نیز در این جلسه ضمن تشریح دستورالعمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت : در اواخر سال 92 و در دولت تدبیر و امید منشور حقوق شهروندی به تصویب و جهت اجراء به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است.
وی افزود : حق حیات ، سلامت جسمی و روانی ، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه ، آزادی اندیشه و بیان آن در محدوده قانون ، حق دسترسی افراد به اطلاعات ، حق حفظ حریم خصوصی افراد که از تفتیش و تعرض مصون است مانند مسکن و وسیله نقلیه مگر به حکم قانون ، را می توان از جمله حقوق شهروندی افراد جامعه برشمرد.
دادستان ماکو خاطر نشان ساخت : به موجب این دستورالعمل اطلاعات خصوصی افراد غیر قابل دسترسی ، انتشار و پردازش است.
در ادامه این جلسه مسئولین ادارات جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک ماکو گزارشی از عملکرد اداره خود را برای حاضرین در جلسه ارائه دادند.
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی