نیکان ماکو

پیام فرماندار شهرستان ماکو بمناسبت توافق هسته ای ایران و 1+5

رضا محمدزاده | چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

 نیکان ماکو :

به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ; " شاهین علیزاده " با صدور پیامی از تلاش های شبانه روزی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در حصول توافق هسته ای میان ایران و دولتهای عضو گروه ۱+۵ تقدیر کرد.
 
در متن این پیام آمده است :
 
بسمه تعالی
 
اینک که پس از سال ها استقامت و پایداری بی بدیل ملت سر افراز ایران اسلامی به رهبری آگاهانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر مشی شامخ تعقل،تعامل و اعتدال دولت متعهد و محترم عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر قله های موفقیت و پیشرفت بیش از هر زمان دیگر،به اهتزاز در آمده و حقانیت و منطق ملت شریف ایران اسلامی در بهره مندی کامل از حقوق انرژی صلح امیز هسته ای بدون هیچ گونه تحریم و در بستری از تعامل، اراده سیاسی،احترام متقابل و مدیریت عالیدر سخت ترین و پیچیده ترین مذاکرات سیاسی قرندر تمام دنیا به اثبات رسید و منجر به توافقی عزت مندانه،منصفانه و مطابق با منافع و مصالح کشور شده است.
امروز روزی است ماندگار در تاریخ این سرزمین ؛ روزی که تلاش، مقاومت  و استقامت ملت بزرگ ایران، دولت تدبیر وامید و ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی تحت زعامت، هدایت و رهبری مقام معظم رهبری محقق شد .
اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان گرانقدر انقلاب و امام شهیدان، شهدای هسته ای این موفقیت بزرگ و تاریخی را که با تلاش سربازان سرافراز و غیرتمند عرصه دیپلماسی رقم خورد و تلاش ارجمند دولت تدبیر و امید، ریاست محترم جمهوری، جناب آقای دکتر ظریف وتیم مذاکره کننده هسته ای به نتیجه مطلوب رسید، خدمت مقام معظم رهبری؛ ملت بزرگ ایران ودولت مردان دولت تدبیر وامید و همچنین مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان ماکو تبریک عرض می نمایم .
 
شاهین علیزاده
فرماندار شهرستان ماکو
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی