نیکان ماکو

حمایت از سرمایه گذاری مشترک خارجی در بخش مخابرات منطقه آزاد ماکو

رضا محمدزاده | سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ

 

نیکان ماکو :

 

شرکت مخابرات آذربایجان غربی از سرمایه گذاری مشترک در منطقه آزاد ماکو حمایت می کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مدیر عامل شرکت مخابرات آذربایجانغربی امروز در جلسه بررسی مشکلات طرحهای مخابراتی شهرستان ماکو گفت : منطقه آزاد ماکو فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و تولید تجهیزات مخابراتی در استان است .
اسماعیل زاده با بیان اینکه تولید فیبرهای نوری و تجهیزات اکسس برای تعویض شبکه های مخابراتی از جمله واحدهایی است که شرکت مخابرات آذربایجان غربی از راه اندازی این واحدها در منطقه آزاد ماکو استقبال می کند افزود : آماده سرمایه گذاری مشترک با تولید کنندگان خارجی در این زمینه هستیم.
وی در ادامه بر تقویت و توسعه زیر ساختهای مخابراتی شهرستان ماکو تاکید و اضافه کرد: تلاش شرکت مخابرات آذربایجان غربی توسعه طرحهای زیر بنایی در این شهرستان است و تمامی سایتهای مخابراتی این منطقه را برای استفاده بهتر و متناسب با توسعه منطقه آزاد ماکو در آینده نزدیک به نسل سوم شبکه تلفن همراه( تری جی )تبدیل خواهیم کرد.
منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو بعنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور مان در مساحتی بیش از 500 هزار هکتار، بعنوان هفتمین منطقه آزاد تجاری و اقتصادی کشور پس از مناطق آزاد کیش ، قشم ، چابهار، انزلی ، ارس ، اروند راه اندازی شده است .
این منطقه که در شمال آذربایجانغربی قرار گرفته از سال 90 فعالیت رسمی خود را شروع کرده است.0002

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی