نیکان ماکو

بازدید 15 هزار گردشگر ایرانی و خارجی از اماکن تاریخی و سیاحتی ماکو

رضا محمدزاده | دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

 نیکان ماکو:

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه دور دوم سفرهای تابستانی به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ،" شاهین علیزاده " با اعلام این خبر گفت : در یکماه گذشته حدود 15 هزار گردشگر ایرانی و خارجی از مجموعه بناهای تاریخی کاخ موزه باغچه جوق ، ایوان فرهاد و بافت قدیمی شهر ماکو و همچنین سد بارون بازدید کردند.
وی افزود : در این مدت بیش از پانصد مورد از مراکز اقامتی ، غذا خوری و صنوف بازرسی بعمل آمده که در این رابطه 27 پرونده به تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون ارجاع داده شده است.
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ماکو با اشاره به ظرفیت های بالای منطقه در جذب گردشگر و توریسم بر هماهنگی، برنامه ریزی و سازماندهی ادارات جهت خدمت رسانی در جهت رفاه حال مسافران و گردشگران تاکید نمود و گفت: تلاش نهادها و ادارات شهرستان بایستی در راستای جذب گردشگر به نقاط محروم و کمتر شناخته شده با توجه به ظرفیت های بالای مناطق گردشگری متنوع این شهرستان باشد.
وی همچنین از کلیه نهادهای امدادی خواست تا آمادگی و هماهنگی های لازم را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافرین را داشته باشند و ابراز امیدواری کرد با آغاز دور جدید سفرهای تابستانی شاهد تغییر و تحولاتی در محیط شهری و سطح جاده های شهرستان باشیم .
در ادامه جلسه هریک از اعضای ستاد در خصوص مسائل و موارد مطروحه نقطه نظرات خود را بیان کردند .
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی