نیکان ماکو

بسمه تعالی
در این پیام آمده است:
 
 حضرت فاطمه معصومه (س) مظهر فضایل و مقامات است. روایات معصومان (ع) فضیلت ها و مقامات بلندی را به آن حضرت نسبت می دهد. امام صادق) ع) در این باره می فرمایند: «آگاه باشید که برای خدا حرمی است و آن مکه است؛ و برای پیامبر خدا حرمی است و آن مدینه است. و برای امیرمؤمنان حرمی است و آن کوفه است. بدانید که حرم من و فرزندانم بعد از من، قم است. آگاه باشید که قم، کوفه کوچک ماست، بدانید بهشت هشت دروازه دارد که سه تای آن ها به سوی قم است. بانویی از فرزندان من به نام فاطمه، دختر موسی، در آن جا رحلت می کند که با شفاعت او، همه شیعیان ما وارد بهشت  می شوند

 

بی شک از دامان پاک اهل بیت (ع)، چهره های پرفروغ و شخصیت های بی بدیلی به جهان بشری عرضه شده و در این میان حضرت فاطمه معصومه (س) که به حق «فاطمه ثانی» لقب گرفته اند، ملت ایران را به وجود پاک خود مفتخر کرده اند.
نامگذاری چنین روزی فرصت مناسبی برای گردآمدن حول شخصیت گرانقدر حضرت معصومه (س) به عنوان اسوه کامل اخلاق واخلاص است و مشارکت این قشر از جامعه در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ضرورت ارایه الگویی نظیر حضرت معصومه (س) به دختران را بیش از پیش اهمیت می بخشد.
امروز دختران عفیف ایران اسلامی با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران جهان خواهند بود، سالروز ولادت کریمه اهل بیت رامغتنم شمرده و ضمن تبریک به دختران شهرستان، آنها را به شناخت هر چه بیشتر رفتار و کمالات انسانی آن حضرت توصیه می کنم.
 
شاهین علیزاده
فرماندار شهرستان ماکو
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی