نیکان ماکو

تعریض جاده بین المللی ماکو – بازرگان

رضا محمدزاده | يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ

نیکان ماکو :

 

طرح تعریض جاده بین المللی ماکو به بازرگان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما این جاده یکی از جاده های مواصلاتی و مهم شهرستان ماکوست که روزانه بیش از یک هزار دستگاه از این مسیر تردد میکنند.
این مسیر به علت کم عرض بودن همه ساله شاهد سوانح رانندگی و تلفات انسانی متعددی است که جان و مال شهروندان ماکو را تهدید میکند .
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه اجرای این طرح از اوایل امسال شروع شده است و در نیمه دوم امسال به پایان خواهد رسید افزود : برای اجرای این طرح بیش از 80 میلیارد ریال از درآمدهای این منطقه هزینه میشود.
آقای فروزان افزود : در اجرای این طرح که به طول 10 کیلومتر تا روستای کشمش تپه اجرا میشود عرض جاده ماکو – بازرگان از 11 متر فعلی به 25 متر افزایش خواهد یافت.
وی اظهار امیدواری کرد : با بهره برداری از طرح تعریض جاده ماکو – بازرگان از میزان سوانح رانندگی در این مسیر پر تردد و بین المللی کاسته شود.
جاده بین المللی – ترانزیتی تبریز – ماکو –بازرگان در شمال آذربایجان غربی واقع است و ارتباط کشور به بزرگترین گمرک و مرز زمینی کشورمان در بازرگان را برقرار می کنند.
مرز بازرگان هم مرز با گمرک کوربلاغ ترکیه است.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی