نیکان ماکو

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو خبر داد

رضا محمدزاده | دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

            

سنگ نوردی  
                      
                      ماکو، میزبان نخستین جشنواره ملی سنگ نوردی طبیعت ایران                            

نیکان ماکو : مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه نخستین جشنواره ملی سنگ نوردی طبیعت ایران در ماکو برگزار می‌شود.                                                           

حسین فروزان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ماکو، اظهار داشت: یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری ماکو کوههای سر به فلک کشیده است که در نوع خود نادر است و سازمان منطقه آزاد ماکو با توجه استعدادهای خوب جوانان منطقه برنامه‌های مدونی برای توسعه ورزش‌های منطقه و پرورش قهرمانان ورزشی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به خمیدگی منحصر بفرد کوه قیه ماکو، سازمان در حال مطالعه برای احداث پارک ملی و نور‌پردازی و رایزنی برای احداث هتل را در دستور کار دارد که بر زیبایی‌های این کوه خواهد افزود و گردشگران داخلی و خارجی را متوجه خود می‌سازد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با بر شمردن مزیت‌های ماکو نظیر نزدیکی به دو فرودگاه در نخجوان و ترکیه گفت: با وجود استعدادهای ورزشی منطقه ورزش ماکو باید به دوران اوج برگردد و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

فروزان افزود: مجموعه مدیریتی منطقه آزاد ماکو در نظر دارد با تهیه نقشه راه برنامه‌های منسجم و منظمی رادر حوزه ورزش از لحاظ کمی و کیفی پیگیری نماید تا بتواند به نقطه مطلوب برسد.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو از برگزاری جشنواره ملی سنگ نوردی طبیعت ایران در منطقه آزاد ماکو و در بزرگ‌ترین صخره سنگی جهان (قیه ماکو) در شهریور ماه خبر داد.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی