نیکان ماکو

زمینه اشتغال برای ۱۰۰۰ نفر در منطقه آزاد ماکو فراهم شد

مدیر سرمایه‌گذاری منطقه آزاد تجاری ماکو گفت: با تصویب ۱۴ طرح جدید، زمینه اشتغال برای ۱۰۰۰ نفر در منطقه آزاد ماکو فراهم شد.

نیکان ماکو :

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازماکو، ابراهیم جلیلی در هیجدهمین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری که با حضور اعضای این کمیسیون پس از بررسی 20 طرح سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، خدماتی و پس از موافقت با 14 طرح، اظهار داشت: طرح‌های موافقت شده در قالب طرح صنعتی از قبیل تولید مواد غذایی، لوازم برقی و الکترونیکی و نیز پایانه چند منظوره بوده که با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 631 میلیارد ریال و اشتغالزایی 239 نفر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 54 طرح در این منطقه مورد تایید قرار گرفته است، گفت: روزانه چندین طرح سرمایه‌گذاری به سازمان عرضه می‌شود و کارشناسان این حوزه با انتخاب طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی هستند با کارشناسی فنی در جهت جذب سرمایه‌گذار واقعی تلاش می‌کنند.

مدیر سرمایه‌گذاری منطقه آزاد تجاری ماکو تصریح کرد: بر اساس این گزارش، با تصویب 14 طرح جدید سرمایه‌گذاری، تعداد طرح‌های موافقت شده به 68 طرح رسیده و برای بیش از هزار نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی