نیکان ماکو

نیکان ماکو :

 نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 180 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی چهار شهرستان شمال آذربایجان غربی هزینه می شود.

 
            

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد علیپور روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از مدیران نمونه شهرستان چالدران که در محل مجتمع فرهنگی و هنری با حضور امام جمعه، فرماندار و مسولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل منابع ملی تخصیص یافته است که برای عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران هزینه می شود. وی افزود: با اختصاص این میزان اعتبار طرح های عمران شهری و عمران روستایی در زمینه های آسفالت ریزی معابر، احداث جاده های اصلی و فرعی روستایی، اجرای طرح های هادی و آبرسانی روستایی اجرا می شود. فرماندار شهرستان چالدران هم در این مراسم با تجلیل از خدمات مدیران نمونه دستگاه های اداری این شهرستان از افتتاح سد مخزنی بابا احمد تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای احداث این سد بالغ بر 140 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. کریم حسین زاده با بیان اینکه عملیات اجرایی این سد از سال 87 با هدف تغذیه آب سفره های زیرزمینی و تامین آب کشاورزی بر روی رودخانه بابااحمد آغاز شده است ، اظهار کرد: با بهره برداری از این سد یک هزار هکتار از مزارع کشاورزی منطقه به اراضی آبی تبدیل می شود. به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم از مدیران موفق و نمونه شهرستان چالدران با اهدای لوح تجلیل شد. شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران با بیش از 270 هزار جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع هستند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی