نیکان ماکو

برنامه کاربردی ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی تدوین شود .

رضا محمدزاده | شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ

            

رنجبری ایوب ماکو 
نیکان ماکو:                       
                                                                                                                     

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ماکو اظهار داشت: باید برنامه کاربردی برای اقتصاد مقاومتی در جامعه تدوین شده و در این راه از هیچ تلاش و کوشش دست برداشت.

امام جمعه ماکو با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب ‌گفت: ایشان فرمودند که مجلس خبرگان مظهر آرای مردم و مردم‌سالاری دینی و ارز‌ش‌های انقلابی است و نباید این مجلس، استقلال فکری خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به نقش تعاون در اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید از تعاون حمایت ‌و برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر مردم تکیه کرد، این در‌حالی است که متاسفانه اخبار خوشایندی از سوی تعاونی‌ها شنیده نشده و بسیاری تعطیل یا در آستانه تعطیلی هستند.

رنجبری به سالروز قیام خونین مردم در 17 شهریور 57 اشاره کرده و بیان کرد: باید این روزهای مهم که نقش بسیاری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشت، مورد توجه قرار گرفته و به نسل آینده انتقال داد.

امام جمعه ماکو با تاکید بر اینکه در مملکت اسلامی ایران شایسته نیست که حتی یک بی‌سواد وجود داشته باشد افزود: متاسفانه رتبه استان در شاخص بی‌سوادی پس از استان سیستان و بلوچستان در رده دوم کشوری بوده و باید این معضل حل شود.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی