نیکان ماکو

توجه ویژه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی روستاهای منطقه آزاد ماکو

رضا محمدزاده | سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ

                                         

 نیکان ماکو :

حسین فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در روستاها مورد تاکید و توجه قرار دارد و در این راستا امسال رویکرد خود را برهمین اساس در روستاها بنا نهاده‌ایم.

وی با بیان اینکه در تلاش برای کاهش میزان مهاجرت از روستاها به شهرها هستیم، تصریح کرد: با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در روستاها می‌توان در زمینه کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها گام برداشت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه در این راستا نیازمند اعتبار ویژه‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: برای این منظور سال آینده بودجه خاصی تعریف می‌شود تا بتوانیم برنامه‌ها را به صورت مطلوب اجرایی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در این برنامه‌ها تلاش شده تا نقش مردم نیز در اجرای برنامه‌ها پررنگ باشد، خاطرنشان کرد: مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی سبب ماندگاری هر چه بیشتر این برنامه‌ها می‌شود.

فروزان با اشاره به مهار آب‌های مرزی اشاره کرد و از تخصیص بودجه خاصی برای این موضوع خبر داد و اظهار داشت: در این راستا مهار آب‌های مرزی در منطقه آزاد ماکو نیز مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته به منطقه آزاد ماکو به منظور مهار آب‌های مرزی، یادآور شد: سهم منطقه آزاد ماکو برای مهار آب‌های مرزی 200 میلیارد تومان است که با جذب این اعتبار می‌توانیم در این حوزه به‌خوبی وارد عمل شویم.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی