نیکان ماکو

رفع کمبود نیروی انسانی و تجهیزات جمعیت هلال‌احمر ماکو

رضا محمدزاده | پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

                                                

نیکان ماکو :

شاهین علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به بین‌المللی شدن جمعیت هلال‌احمر شهرستان ماکو گفت: ماکو یکی از شهرهای مرزی کشور بوده که بین‌المللی شدن جمعیت هلال‌احمر آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب‌تر به افرادی که نیازمند کمک‌های این جمعیت هستند در گرو وجود تجهیزات و نیروی انسانی کافی است، تصریح کرد: در این خصوص باید کمبود در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی جبران شود.

علیزاده با بیان اینکه در این میان روستاهای شهرستان ماکو نیز نیازمند توجه جدی هستند بر استقرار نیروی جمعیت هلال‌احمر در مناطق روستایی تاکید کرد و افزود: در این خصوص نیازمند تربیت نیروی انسانی جدید هستیم.

فرماندار ماکو با بیان اینکه باید بتوانیم خدمات خود را برای تمام گردشگران داخلی و خارجی به صورت مطلوب ارائه دهیم، اضافه کرد: شهرهای مرزی پیشانی نظام در ارائه خدمات هستند و باید بتوانیم در بدو ورود گردشگران خارجی خدماتی مطلوب را ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با منطقه آزاد تجاری و صنعتی شدن این شهرستان تردد در این شهر افزایش یافته است و این امر سبب شده تا خدمات بیشتری توسط جمعیت هلال‌احمر ارائه شود که ارائه خدمات نیز در گرو وجود امکانات است.

علیزاده گفت: وجود تیم‌های واکنش سریع و تیم‌های زبده برای اجرای خدمات در زمان بحران و همکاری و تعامل هر چه بیشتر این گروه‌ها با ستاد مدیریت بحران این شهرستان ضروری است.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی