نیکان ماکو

منابع طبیعی جزو سرمایه های ملی کشور است

رضا محمدزاده | پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

 نیکان ماکو :

همایش هم اندیشی ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی به همت اداره منابع طبیعی ماکو و با حضور شاهین علیزاده فرماندار ماکو ، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان و روحانیون تشیع و تسنن درمحل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی ماکو برگزار شد.
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ، " شاهین علیزاده " در این همایش با بین اینکه منابع طبیعی جزو سرمایه های ملی کشور است اظهار داشت : افزایش جمعیت در کشور های در حال توسعه ، افزایش تقاضا برای غذا و عدم تعادل دام و مرتع باعث شده عرصه های منابع طبیعی غیر اصولی مورد بهره برداری قرار بگیرد که این امر از یک طرف موجب از بین رفتن منابع طبیعی و محیط زیست می شود واز طرف دیگر خسارت جانی و مالی را برای هموطنان ایجادمی کند.
فرماندار ماکو از علما و روحانیون شیعه و سنی و صاحبان نفوذ خواست با توجه به تاثیر پذیری و نفوذ کلامی که در بین آحاد مردم دارند برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی روشنگری و فرهنگ سازی نمایند.
در ادامه این همایش نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان و چند تن از روحانیون منطقه در خصوص حفظ احیاء و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و همکاری با مسئولین ذیربط سخنرانی کردند.
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی