نیکان ماکو

منطقه آزاد ماکو و بانک سرمایه قرارداد همکاری منعقد کردند

رضا محمدزاده | دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

 

نیکان ماکو :

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، ابراهیم جلیلی مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اعلام این خبر گفت: ارائه تسهیلات، ارائه راهکارهای نوین در حوزه پرداخت حمل و نقل عمومی، ارائه خدمات مشتاق‌سازی و تخفیف به شهروندان، صدور انواع ضمانت نامه و گشایش انواع اعتبار اسناد، همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های بزرگ و ارائه خدمات الکترونیکی نوین، از مفاد اصلی این تفاهم نامه است.
وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو در جهت تامین و حفظ سرمایه گذاران تلاش می‌کند و در این راستا پیگیر اخذ خدمات بهینه و نوین از بانک‌ها و بیمه‌ها می باشد. همچنین تلاش سازمان بر این است که بتواند با همکاری این بخش‌ها زمینه‌های ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و با هزینه تمام شده کمتر به سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم نماید.
مدیر سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: با امضاء این تفاهم نامه بزودی شاهد افتتاح شعبه و نصب دستگاههای خود پرداز و خود دریافت این بانک در منطقه خواهیم بود و امیدواریم این بانک نیز با ارائه خدمات مطلوب به رشد و توسعه اقتصادی منطقه کمک نماید.
جلیلی در پایان تصریح کرد: این سازمان نیز آماده هرگونه همکاری با بانک‌ها و بیمه‌ها در راستای رشد شاخص‌های اقتصادی می‌باشد.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی