نیکان ماکو

 نیکان ماکو :

دومین جلسه بررسی مسائل و مشکلات مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان ماکو به ریاست فرماندار و با حضور تعدادی از مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد.
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ، " شاهین علیزاده " در این جلسه با تاکید بر رعایت اصول مناسب سازی در ساخت و سازها و نظارت دقیق دستگاههای ذیربط گفت : هزینه ای که بمنظور مناسب سازی اماکن و معابر صرف می شود سرمایه گذاری برای آینده است.
وی افزود : همه وظیفه داریم در جهت استفاده قشر جانباز ، معلول و سالمند از خدمات رفاهی اقدامات موثری انجام دهیم .
فرماندار ماکو خاطر نشان ساخت : دستگاههای متولی امورات جانبازان و معلولان باید اماکن و معابر غیر استاندارد را شناسایی و پیگیر مناسب سازی آنها باشد.
" زینالپور " رئیس اداره بهزیستی ماکو هم در این جلسه گفت : طبق تعاریف سازمان های بین المللی هرگونه اختلال بین فرد و محیط محدودیت و معلولیت محسوب می شود و میتواند بسیاری از افراد را درگیر خود کند.
وی با بیان اینکه از هر ده نوزاد متولد شده یک نفر دچار معلولیت می باشد گفت : جانبازان و معلولان کمتر می توانند از خدمات شهری و امکانات رفاهی استفاده کنند که باید در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.
رئیس اداره بهزیستی اظهار داشت : در شهرستان ماکو حدود هزار نفر معلول جسمی و ذهنی شناسایی شده است و برای آنها خدمات بهداشتی ، آمورشی و رفاهی ارائه می شود.

 در ادامه این جلسه اعضای حاضر در خصوص چکونگی مناسب سازی اماکن و معابر و همچنین ارائه خدمات مطلوب به جانبازان و معلولان بحث و تبادل نظر کردند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی