نیکان ماکو

بهره برداری از 54 کلاس درس جدید تا شروع مهر ماه در ماکو

رضا محمدزاده | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ

نیکان ماکو:

 

در قالب بهسازی و مقاوم سازی مدارس با کمک خیر مدرسه ساز و سازمان منطقه آزاد ماکو مدارس جدید و نوساز در ماکو احداث می شود که این مدارس همزمان با شروع ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت  .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛  آقای  محمدی مدیر آموزش و پروش ماکوبا اعلام این خبر گفت : هم اکنون  هفت تا طرح مدرسه سازی در دست اقدام داریم که از این طرحها یکی از انها صد در صد خیر ساز بوده و4 تا مدرسه دیگر با مشارکت همان خیر محترم علی اکبرزاده ومنطقه آزاد ماکو در حال ساخت است .یک طرح دیگر با مشارکت تجهیز و نوسازی مدارس و خیر در دست احداث بوده که 12 کلاسه بوده و مهر ماه امسال افتتاح می شه و طرح دیگر هم که هنرستان 6 کلاسه هست که در حال تکمیل و آماده افتتاح است .
برای اجرای این طرح ها تنها از سوی خیر مدرسه ساز بیش از 60 میلیارد ریال هزینه شده و با بهره برداری از این طرح ها که امسال به بهره برداری می رسد برای دانش آموزان 54 کلاس درس جدید تاسیس خواهد شد .
مهر ماه امسال با بهره برداری از این مدارس جدید 1500 نفر ازدانش آموزان از مزایای کلاسهای درسی مناسب بهره مند خواهند شد .

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی