نیکان ماکو

آغاز دور جدید سرمایه گذاری های صنعتی در منطقه آزاد ماکو

رضا محمدزاده | يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

نیکان ماکو :                     

با هدف تسهیل سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو شهرک صنعتی جدید در حال تکمیل است

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، ابراهیم جلیلی مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اعلام وصول درخواستهای فراوان و متعدد سرمایه گذاری صنعتی در منطقه افزود: این سازمان در جهت پاسخگویی به این درخواستها اقدام به طراحی و آماده سازی شهرک های صنعتی کرده است که اولین آن سایت صنعتی صنایع سبک واقع در کمربندی بازرگان به مساحت 550 هکتار است که فاز اول آن 135 هکتار بوده و حدود 40 هکتار از آن در مراحل پایانی آماده سازی است.

وی گفت: دومین شهرک صنعتی به سایت صنایع سنگین، نیمه آلاینده و شهرک سنگ اختصاص دارد که در اراضی روستای بلجک و به مساحت بیش از 200 هکتارطراحی گردیده است که فراورده های معدنی و صنایع سنگین در آن جانمایی خواهد شد.

مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد با اشاره به امضای تفاهم نامه با سازمان شهرکهای صنعتی جهت آماده سازی شهرک صنعتی دیگری تصریح کرد: تاکنون از میان طرح های رسیده 14 فقره درخواست ایجاد واحد تولیدی در زمینه های صنایع غذایی، بسته بندی، فلزی، پوشاک، نساجی و مصنوعات چرمی با حجم سرمایه گذاری 1 هزار و 567 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 520 نفر موافقت شده که در مرحله عقد قرارداد واگذاری زمین هستند.

جلیلی افزود: در حال حاضر بیش از 30 طرح سرمایه گذاری صنعتی در حال بررسی کارشناسی بوده که طی هفته جاری در کمیسیون سرمایه گذاری سازمان طرح خواهد شد.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی