نیکان ماکو

درخواست ۳۰ طرح سرمایه گذاری صنعتی در منطقه آزاد ماکو

رضا محمدزاده | يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

نیکان ماکو :

 

مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو از درخواست ۳۰ طرح جدید سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد .

“ابراهیم جلیلی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این طرح ها در حال کارشناسی بوده که طی هفته جاری در کمیسیون سرمایه گذاری سازمان مطرح خواهد شد.

وی افزود: هدف سازمان منطقه آزاد ماکو از اجرای این طرح ها تسهیل مراحل سرمایه گذاری در این منطقه برای سرمایه گذاران است.

جلیلی با بیان اینکه در خواست های متعددی برای سرمایه گذاری صنعتی در منطقه انجام شده است، افزود:در این راستا سازمان منطقه آزاد ماکو اقدام به طراحی و آماده سازی شهرک های صنعتی جدید نموده است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: به زودی اولین شهرک صنعتی با عنوان سایت صنعتی صنایع سبک به مساحت ۵۵۰ هکتار راه اندازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: فاز اول شهرک صنعتی ۱۳۵هکتار طراحی شده است و به زودی ۴۰هکتار نیز به متقاضیان موافقت شده واگذار خواهد شد.

جلیلی اظهار کرد: دومین شهرک صنعتی به سایت صنایع سنگین، نیمه آلاینده و شهرک سنگ اختصاص دارد که در اراضی روستای بلجک و به مساحت بیش از ۲۰۰ هکتارطراحی شده است که فرآورده های معدنی و صنایع سنگین در آن جانمایی خواهد شد.

وی به امضای تفاهم نامه با سازمان شهرک های صنعتی جهت آماده سازی شهرک صنعتی جدید اشاره و خاطر نشان کرد: تاکنون از میان طرح های رسیده برای ۱۴ طرح، درخواست ایجاد واحد تولیدی در زمینه های صنایع غذایی، بسته بندی، فلزی، پوشاک، نساجی و مصنوعات چرمی شده است.

وی اضافه کرد: در ابن تفاهم نامه با حجم سرمایه گذاری ۱ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۵۲۰ نفر نیز موافقت شده که در مرحله عقد قرارداد واگذاری زمین هستند.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی