نیکان ماکو

اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان ماکو برگزار شد .

رضا محمدزاده | سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ

 نیکان ماکو :

صبح امروز اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان به ریاست سرکار خانم " قربانی " معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و با حضور اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد.
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ، سرکار خانم قربانی در این جلسه با تسلیت جانباختگان حادثه ناگوار منا و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین گفت : هدف از ساماندهی سالمندان ، بهبود روش زندگی و ارتقاء کیفیت آن و ایجاد رضایت از زندگی در سالمندان از طریق ارائه خدمات رفاهی ، بهداشتی ، درمانی و توانبخشی می باشد.
وی فراهم ساختن امکان تداوم حضور سالمندان در جامعه ، تاکید بر حفظ موقعیت و جایگاه سالمند در خانواده ، تائید حداقل نیازهای اساسی سالمندان نیازمند کشور ، تاکید بر حفظ احترام ، شان و حرمت سالمند و فراهم ساختن امکان مشارکت مردم ، انجمن ها و موسسات غیر دولتی را از جمله سیاست ها و خط مشی های شورای ساماندهی سالمندان عنوان کرد.
" زینالپور " رئیس اداره بهزیستی ماکو و دبیر شورای ساماندهی سالمندان هم در این جلسه آمادگی دبیرخانه شورا را در راستای پیشبرد بهتر اهداف و سیاستهای مد نظر اعلام کرد.
وی با قرائت آئین نامه شورای ساماندهی سالمندان استان خواستار توجه و همکاری ویژه مسئولان دستگاههای اجرایی در راستای خدمت به سالمندان شد.
در ادامه این جلسه اعضای حاضر در خصوص مسائل و مشکلات سالمندان به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهاداتی به دبیر خانه شورا ارائه دادند.
  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی