نیکان ماکو

ماکو دارای 185 هزار هکتار اراضی ملی است

رضا محمدزاده | چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ

                                                

نیکان ماکو :

علی حسنعلی‌زاده امروز در ارومیه اظهار داشت: بازپس‌گیری اراضی ملی از دست متصرفان یکی از اولویت‌های منابع طبیعی به منظور حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه طی سال جاری، تصریح کرد: امسال 120 هزار مترمربع از اراضی ملی از دست متصرفان خلع ید شده است و این روند در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ماکو با اشاره به منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو اشاره کرد و افزود: با توجه به تبدیل این شهر به منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو طی سال‌های گذشته و افزایش قیمت اراضی در این شهر، برخی افراد نسبت به تصرف اراضی ملی اقدام کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه با افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند به طور جدی برخورد خواهد شد، ادامه داد: به کمک دستگاه قضایی از اراضی ملی دفاع و این اراضی را از دست متصرفان خلع ید خواهیم کرد.

حسنعلی‌زاده با بیان اینکه حراست از منابع طبیعی یکی از وظایف مردم است، اعلام کرد: در صورت مشاهده تخریب اراضی ملی شماره تلفن 1504 آماده شنیدن گزارشات مردمی است و اجازه نخواهیم داد اراضی ملی آسیب ببینند.

وی با اشاره به وضعیت اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان ماکو، ادامه داد: شهرستان ماکو دارای 185 هزار هکتار اراضی ملی است که حراست و حفاظت از این اراضی به عهده تمام اقشار جامعه است.فارس

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی