نیکان ماکو

آلمانی ها برای بازدید از منطقه آزاد ماکو ابراز علاقه کردند

رضا محمدزاده | چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

نیکان ماکو :

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،  نشستی که با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور،رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، هیئت بلند پایه اقتصادی آلمان متشکل از بیش از 100 مسئول و فعال اقتصادی آلمان در هتل هما تهران برگزار گردید که در این  منطقه آزاد ماکونیز  حضور فعالی داشت.
ابراهیم جلیلی با اعلام این خبراظهارکرد:  در این نشست محمد خزائی رئیس سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گفت: : با جذب سرمایه گذاری خارجی دنبال ایجاد ارزش افزوده برای اقتصاد کشور هستیم و آلمان ظرفیت خوبی برای توسعه این همکاری هارا  دارد که قانون سرمایه گذاری مصوب 12 سال قبل تسهیلت خوبی را پیش روی سرمایه گذاران گذاشته که از جمله تضمین ریسک سرمایه گذاری در ایران از طرف دولت است .
مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: اکبر ترکان رئیس شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور هم در این نشست با بر شمردن مزیتهای مناطق آزاد گفت: سرمایه گذاران خارجی تا 100 درصد می توانند در ایران سرمایه گذاری کنند و امتیازات و مشوق های سرمایه گذاری در مناطق آزاد نیز ویژه است.
جلیلی نیز در این نشست در پنل اختصاصی مناطق آزاد نسبت به معرفی منطقه و ارائه پتانسیلها پرداخت و از سرمایه گذاران آلمانی جهت بازدید و سرمایه گذاری در این منطقه دعوت بعمل آورد که مورد استقبال هیئت اقتصادی آلمان قرار گرفت.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۱)

ماکو معروف به داش ماکو  :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی