نیکان ماکو

جذب 32 درصد اعتبارات عمرانی ماکو در شش ماه نخست امسال

رضا محمدزاده | شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ

                                                
نیکان ماکو :

شاهین علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه بااشاره به اعتبارات عمرانی شهرستان ماکو، اظهار داشت: امسال در قالب اعتبارات عمرانی 245 میلیارد و 681 میلیون ریال برای شهرستان ماکو به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اعتبار جذب شده در این زمینه،تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون 32 درصد اعتبارات عمرانی شهرستان ماکو جذب شده است و تلاش می‌شود تا پایان سال این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

فرماندار ماکو خواستار تلاش هر چه بیشتر مدیران دستگاه‌ای اجرایی برای جذب اعتبارات شد و افزود: برای اینکه بتوانیم به موقع اعتبارات اختصاص یافته را جذب کنیم باید مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان نسبت به جذب این اعتبارات و هزینه کرد به موقع آن اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار در این زمینه، ادامه داد: در این خصوص آسفالت راه‌های روستایی، ساماندهی گلزار شهدا، آبرسانی به مناطق روستایی، برق رسانی به این مناطق و ... از جمله پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان هستند.

علیزاده با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور، اظهار داشت: برای سفر رئیس جمهور 9 پروژه در دست بررسی وجود دارد که شامل مجتمع آبرسانی 25 روستا، احداث سد خاکی قزل‌داغ، آسفالت 30 راه روستایی، خرید دو دستگاه ایکس‌ری، احداث سد بدولی، احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ماکو، احداث خط آهن تبریز به جلفا و جلفا به ماکو، اجرای آزاد راه تبریز به بازرگان و احداث سد خاکی هاسون است.

وی با اشاره به اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، اعلام کرد: در مرحله نخست پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان ماکو اجرایی می‌شود و پس از اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام با متوسط پیشرفت فیزیکی بالا، نوبت به اجرای پروژه‌های جدید می‌رسد.

  • رضا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی